La classe del dijous 14 de setembre m'ha semblat interessant per tots els estudiants, ja que se'ns ha presentat l'assignatura i se'ns ha començat a introduir les diferents temàtiques que tractarem, poguent-nos fer una idea general de l'assignatura, que sempre va bé abans de començar.
Comentarios
Publicar un comentario