L'objectiu principal de la classe d'avui ha estat abordar els dubtes en preparació per a l'examen vinent. Personalment, m'ha sigut molt útil, ja que hi havia alguns conceptes que no tenia del tot clars, especialment en relació amb els responsables de la creació de cada document. Malgrat que el contingut del primer Bloc d'aquesta assignatura era bastant dens i al principi costava d'entendre, ara considero que l'he assimilat bé. De cara a les pràctiques, ja podem identificar quines parts de cada document ens són rellevants i com aplicar-les.
Comentarios
Publicar un comentario