Avui, després de vacances, i dies sense classe per diferents causes, la classe s'ha centrar en explicar el contingut del Bloc 4 i abordar dubtes pendents en preparació per a l'examen.
Després de la explicació, hem dedicar temps a resoldre en grup les activitats relacionades amb el tema dels conflictes del Bloc 4. Aquesta part de la sessió m'ha semblat particularment pràctica, ja que ofereix eines i mecanismes per abordar els conflictes que poden sorgir a l'escola, una preparació valuosa per afrontar aquestes situacions quan es presentin.
Comentarios
Publicar un comentario