18/01

Avui hem completat l'últim examen d'aquesta assignatura, que corresponia als Blocs 3 i 4. A diferència del primer examen, aquest ha estat més teòric, però personalment, he trobat més agradable aquesta segona part. Crec que en aquests dos blocs hem adquirit coneixements rellevants per a la nostra futura tasca com a mestres, com ara la gestió eficient del temps i de l'espai a l'aula. Sovint, aquestes petites detalls s'obliden, però hem constatat que tenen una influència directa en el currículum, formant part del que es coneix com a currículum ocult.

La primera part de l'assignatura va ser més centrada en temes burocràtics, tot i que va ser útil per comprendre els diversos documents que es troben als centres educatius i les seves funcions respectives. En canvi, aquesta etapa posterior ens ha proporcionat coneixements més pràctics, cosa que, des del meu punt de vista, ha fet l'estudi més lleuger i agradable.

Comentarios