Avui ens hem enfrontat a l'examen del Bloc 2, una prova pràctica que incorporava una imatge còmica que representava la visió d'una escola com una fàbrica. Aquesta il·lustració convida a la reflexió sobre com, en ocasions, es descuiden determinats perfils d'estudiants, privant-los d'oportunitats iguals. Destaca, a més, la manca de consideració per la diversitat, amb l'objectiu final d'impartir els mateixos continguts de la mateixa manera a tots, amb la intenció de modelar futurs ciutadans que es perceben com rèpliques iguals.
Aquesta era la imatge:

Comentarios
Publicar un comentario